چوب - مجله سندباد - سندباد

آخرین مطالب سندباد در بخش های محصولات، کسب و کارها، صادرات و واردات در زمینه ی چوب

چوب - مجله سندباد - سندباد

آخرین مطالب سندباد در بخش های محصولات، کسب و کارها، صادرات و واردات در زمینه ی چوب

  • ۰
  • ۰

قفسه ها

 

قفسه یا گنجه نوعی کابینت است که اغلب از چوب ساخته شده و در خانه‌ها برای نگهداری ظروف یا لباسها و یا مشروبات در مقابل آلودگی و گرد و غبار استفاده می‌شود. تاریخچه استفاده از قفسه‌ها به قرون وسطی برمی‌گردد.

به قفسه‌های چوبی یا فولادی که از چندین کشو درست شده و در هر کشو برگه‌های متعددی به اندازه ۱۲*۱۲ سانت به صورت افقی درست شده است جعبه کاردکس (kardex ) می گویند. روی هر برگه مشخصات مجله را می‌نویسند و هر شماره از مجله یا پیایند جدیدی که به کتابخانه وارد می‌شود، اطلاعات آن در برگه مخصوص آن پیایند ثبت می‌شود. کاردکس‌ها معمولاً برای ثبت مشخصات پیایندها به کار می‌روند ولی می‌توان از آن برای موارد دیگر نیز استفاده کرد. به آن برگه دان قابل رویت نیز می گویند.

کُمُد یا به فارسی افغانستان گنجه اتاقک و فضای کوچکی است که در خانه برای آویزان کردن و نگهداری لباس‌ها استفاده می‌شود. کمدهای جدید بیشتر در اتاق خواب و در میان دیوار به طوری که از نظر ظاهری جلب توجه نکند یا بصورت مجزا و مانند یک قفسه ساخته می‌شود.

منبع : ویکی پدیا

سندباد سبک جدید تجارت

  • ۹۵/۱۲/۱۸
  • تجارت گستر سندباد

export

import

ایران

سندباد

صادرات

قفسه

واردات

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی