چوب - مجله سندباد - سندباد

آخرین مطالب سندباد در بخش های محصولات، کسب و کارها، صادرات و واردات در زمینه ی چوب

چوب - مجله سندباد - سندباد

آخرین مطالب سندباد در بخش های محصولات، کسب و کارها، صادرات و واردات در زمینه ی چوب

  • ۰
  • ۰

محصولات چوبی

محصولات چوبی

محصولات چوبی محصولاتی هستند از جنس چوب که برای منظورهای گوناگون ساخته می شوند. برای مثال کابینت ها و کانترها ، محفظه های چوبی ، قفسه های چوبی و... که برای سامان دهی و نظم دهی فضا استفاده می شوند .

محصولات چوبی در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارند زیرا اغلب محصولات چوبی بسیار بادوام هستند و علاوه بر آن  این محصولات زیبایی زیادی دارند . بطور مثال پارکت ها که نوعی از کفپوش ها محسوب می شوند ، قسمت مهمی از زیبایی یک مکان محسوب شده و حسی خوبی از چوب و طبیعت را القا میکنند و هم عایق های خوبی برای گرما و سرما هستند .

سایت سندباد به عنوان بهترین سایت تجارت الکترونیک در زمینه (b2b) تجارت شرکت ها با شرکت ها  مفتخر است که توانسته دسته بندی کاملی از محصولات چوبی ارائه دهدو محصولات و خدمات این حوزه را با همکاری شرکت های عضو سندباد به شما ارائه دهد.شما می توانید با کلیک بر روی هر یک از گروه های کابینت ها و کانترها ، محفظه های چوبی ، قفسه های چوبی ، درب و پنجره ، کاغذ دیواری ، پارکت از محصولات و خدمات آنها بهره مند شوید .

  • ۹۵/۰۹/۲۹
  • تجارت گستر سندباد

export

import

ایران

صادرات

محصولات چوبی

واردات

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی